Ohlédnutí za Vidrholcem 2023
mapa z roku 2023 (nakreslena až po závodě, při závodě ji nedostanete)
link na velkou mapu (přes 2MB)
Loni jsem podcenil schopnosti lidí i aut a tak to bylo kratší a jednodušší, než jsem chtěl.
Letos jsem se to rozhodl napravit a více se vrátit k myšlence dlouhého a náročnějšího závodu.
Na mapě jsou přibližně zakreslené kontroly (v půlce psaní mi přestala psát červená fixa a tak je zbytek černou, žádný další význam v tom nehledejte).
CP 1 - v základu jednoduchá, pokud jste trefili ten správný vlez do lesa, šipka vás tam posílala už trochu dříve, ale furt jednoduchá, na rozehřátí
CP 2 - ta byla jednoduchá, ale přejezd od 1 ke 2 už byl o volbě trasy
CP 3 - tady už to bylo hodně o volbě trasy, šipka vás navedla do neprůjezdného lesa
CP 4 - od 3 vás šipka posílala zpátky do lesa plného větví a ještě byla schovaná za lesní školkou
CP 5 - od 4 se dalo projet mezi školkama, jen se pak do cesty postavil potok
CP 6 - byla samozřejmě na druhé straně potoka než 5
CP 7 - zase na druhé straně (příjezd záležel na tom, zda jste u 6 přejeli přes vodu zpátky nebo ne) a ještě za pěkně rozjezděnou cestou, hloubka vody v té cestě byla spíše na lodičku než auto
CP 8 - zase na druhé straně vody, pokud jste areál MP neobjížděli po asfaltce
CP 9 - hupy, oblíbené místo pro zablbnutí
CP 10 - díra nedaleko 9, ale snažil jsem se, aby nebyla hned nalezitelná, protože se dala spíše očekávat v těch hlavních dírách a ne bokem
CP 11 - měla záludnost v té cestě z druhé strany lesíka, zda vás zlákala a pak jste to zkusili projet lesem
docela by mě zajímalo, kolik lidí se nechalo zlákat a pak se vracelo?
my jo a přišla nám ta cesta k lesíku docela projetá, ale s lesíkem to končilo a tak jsme se otáčeli a objeli les zpátky po cestě dále
CP 12 - dávala na výběr z dvou cest vlevo/vpravo, šipka ukazovala mezi ne
u nás zvolili tu levou, která byla podle mě lepší
CP 13 - z té jsem měl radost, tak hezky schovaná u vody
hledali jste nebo jste ji měli hned?
CP 14 - také patřila k mým favoritům
u nás to zafungovalo dle mého očekávání a vydali jsme se podle potůčku dále, abychom po chvíli zjistili, že se musíme vrátit, přejet přes vodu a jet mezi nima a pak zase zpět
netroufli jsme si to sjet přímo dolů z cesty
CP 15 - byla taková vzpomínková tradice u vody
CP 16 - dojet ke studánce bylo jednoduché, jen ta kontrola byla za vodou
CP 17 - menší díra
dokonce se nám z ní podařilo tentokrát vyjet celkem rychle
přechod mezi 17 (menší díra) a 18 (velká díra)
Nechal se někdo zlákat to přímou cestou mezi těma novejma školkama?
Přišlo mi to tam sešlapaný. Dalo se to projet? Já to při vymýšlení vzdal i pro chůzi
CP 18 - velká díra
důvěrně nazývaná "hluboké hrdlo" - není tým, který by se do ní nevešel celý
zde jsme měli výhodu, že jsme jeli jako poslední a tak jsme tam díky přípravě/úpravě sjezdu/výjezdu od předchozích týmů vjeli i vyjeli překvapivě dobře
už jsme za sebou měli 8 hodin jízdy a trochu se uvažovalo o tom, zda nevzít raději penalizaci a neudělat fotku jen nahoře, což jsme naštěstí neudělali a vyjetí se povedlo nečekaně rychle
a pak už jen přejezd do cíle :)
Náš tým trochu provázela standardní smůla.
původně přihlášeno 9 aut, jenže 3 ze zdravotních důvodů nejely, takže se nás na startu sešlo 6
ze 6 se jedno auto vůbec nerozjelo a tak jsme startovali v pěti
mezi 2 a 3 se z Pandy stala tříkolka, od 4 jela na odtahovce, tak jsme to zkusili po cestě, ale ukázalo se, že ani to panda už nedá a pokračovali jsme ve čtyřech
dál se celkem dařilo, až na tu slepou cestu u 11
při cestě z 16 na 17 na mě kluci volali, zda jsem něco neztratil
nic mi nechybělo
a co třeba kardan?
bohužel měli pravdu (tentokrát ten druhý než v loni)
bylo po půl sedmé, takže padlo rozhodnutí, že vzhledem k času a únavě se nebude konat cca hodinová rozborka nápravy a holky z H2 posádky "Drunk Cats on the Road" odstoupí.
dál už to šlo dobře a celkový čas skoro 8 a půl hodiny byl docela dobrý a přesně dle našich standardů :)
Pár reakcí na akci jsem už četl a díky za ně
jsem rád, že se to líbilo
Petr
Ohlasy, názory, postřehy a poděkování:
Bob
Děkujeme za skvěle připravenou expediční zábavu, jsme opět všichni plní zážitků. Rozhodně ceníme delší "trať" :) Sekce kolem potoka byla chvílemi parádně dramatická. Těšíme se zase za rok!
Miroslav
Mockrát děkujeme za organizaci závodu, bylo to bezva, těšíme se příště.
Filip
Mockrát děkujeme za super den. Bylo to moc super.
Ondra
byla to bomba! Moc díky, že Tě to pořád baví.
Karel
Díky za závod, užili jsme si ho a doufáme, že to příští rok vyjde zas.
Franta
Dík za fajn zábavu a zase za rok.
Vincent & Hubert
Bylo to super! Veliké díky za prima soutěžní sobotu. Užili jsme si to, bylo to napínavé, délka parádní, trasa nelehká a počasí přálo. Od začátku jsme měli potíže s navigací (chyběl nám kompas), nicméně jsme jeli na metráž a intuici. Na což jsme si zvykli a putovali.... Po zdolání 17CP (cca 7km) opustil Huberta motor - definitivně....po odpojení kardanů dojel v závěsu na laně se stájovým kolegou Vincentem. Hurá! Ovšem klíčový moment se odehrál na posledním CP (č.18), kdy nám pomohl ze dna kontroly tým č.51 (K-Team). Velké díky i jim. Dokázali jsme to!
Na závěr velký potlesk celé akci, která se více než vydařila....Hurá.
Milan
Díky moc za celý team za organizaci a pěkně vybranou trasu a CP. Expedici jsme si všichni užili. Jeli jsme poprvé a rádi se zase zúčastníme!
Bohouš
Letošní Vidrholec byl zatím, z tech třech co jsme jeli, nejlepší. Moc se nám to líbilo. Speciálně ty „vodní“ CP kolem potoka. Díky moc za přípravu. Dojeli jsme všichni. Až na jedno auto kterému došly baterie za CP18. ale dotáhli jsme ho na laně.
Mirek
Děkuji za krásnou sobotní akci. Smekám před tím nadšením a chutí něco takového uspořádat. Díky a těším se na příští rok. Ať se daří.
z FB:
Díky za super akci! Užili jsme si spoustu rochnění v bahně :) celkem jsme to dali nějak do 6ti hodin - mám dost, děti jsou ko, jdu na pivo! Ještě jednou díky za skvělý zážitek!
Super akce. Letos to byl náš druhý ročník a trať nám tedy dala o proti loňsku pěkně zabrat. Super bylo i to bláto. Díky moc za povedenou akci. A za rok opět AHOJ!
Ahojahoj.... i my jsme byli na našem druhém ročníku a byla to velmi povedená Challenge. Letos vskutku náročnější nežli loňská i co do délky tratě, což je paráda. I náš tým se od začátku potýkal s výpadkem kompasu v navigaci, ale jeli jsme jen na metry a intuici, to se celkem dařilo. Bohužel mezi 7-8km opustil Huberta motor a dál cestoval v závěsu Vincenta, no na laně, ale dojeli jsme to!, uf a potlesk pořadatelům.
A veliké díky partě č. 51, která nám pomohla a dostala nás pomocí lan z posledního kontrolního CP (č.18). Hoši děkujem! Do cíle na laně.... Zvládli jsme to hlavně díky vám
Ahooj! Děkujeme za akci! Tým 6 si to užil, ikdyž jsme teda zabloudili hned na začátku kvůli GPSce, ale dorazili jsme v cajku! Obě auta dorazili po svých, ikdyž jsme to moc nečekali, hodněkrát jsme se potkali s týmem 11, který nám na cestě pomohl, popřípadě my jim a byla to zábava! Děkuju moc a zase snad za rok! :) jinak výslednej čas byl něco okolo 8mi hodin!
Jo, s #11 jsme si to hodně užili a několikrát se navzájem zachránili. Jinak auta nás příjemně překvapily, oboje jsou laciná Čína, tak jsem to bral spíš jako zkoušku, kam až dojedeme. Že obě auta projedou cílem jsem ani nečekal
Bylo to parádní :), užili jsme si to. Sice jsem stejně jako v loni musel chladit limčou přehřívající motor jako v loni a nakonec posledních asi 100m jsem byl vezen na valníku, ale dojeli jsme všici :). Dík za krásně prožitý den
Blahopřeji vítězům na to že jsme to jeli po prvé jsem spokojený 5 místo krásný díky za zážitek
Děkujeme! Byl to opět parádní zážitek, velká chvála vaší práci. Těšíme se zase za rok
Jak píše Bob. Děkujeme za pořádání téhle super akce a nemůžeme se dočkat příštího ročníku (s vítězstvím o to více :)).
Skvělá akce, díky za pořádání. Z novýho čistýho auta mam kouli bláta a tak to má bejt :) Počítal jsem že ty moje dvě kila filamentu na kolečkách dojedou tak do půlky, takže dojezd do cíle po vlastních mě dost překvapil. Ovšem nebejt kolegova navijáku, tak se Landy doteď pomalu noří do bažiny. :)